Veel gestelde vragen

Levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Het duurt 3-7 dagen om een ​​bestelling uit te voeren, waarna deze wordt verzonden. De levertijd is afhankelijk van uw locatie, maar kan als volgt worden geschat: EU: 5-8 werkdagen
Waar vandaan wordt mijn bestelling verzonden? We werken met een on-demand orderafhandelingsbedrijf met faciliteiten wereldwijd!
Mijn bestelling zou nu hier moeten zijn, maar ik heb het nog steeds niet. Wat moet ik doen?
Voordat u contact met ons opneemt, kunt u ons helpen door het volgende te doen:
● Controleer de e-mail van uw verzendbevestiging op fouten in het afleveradres.
● Vraag uw plaatselijke postkantoor of zij uw pakket hebben.
● Ga langs bij uw buren voor het geval de koerier het pakket bij hen achterliet.
Pro-tip: pakketdiefstal neemt toe - als je een levering aan huis verwacht en je weet dat je dat niet zult doen wees thuis om het te accepteren, gebruik een adres waarvan je weet dat je het zult zijn! Als het verzendadres correct is en het pakket niet op het postkantoor of bij u is achtergelaten Neem contact met ons op via het contact formulier, vermeld uw bestelnummer.

Bestellingen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Als uw verzendmethode tracking bevat, ontvangt u een trackinglink via e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. Als u vragen heeft over uw tracking of verzending, stuur ons een bericht via het contact formulier.

Ik heb een verkeerd / beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Het spijt ons zeer als het door u bestelde product beschadigd is aangekomen. Om ons te helpen dit voor u op te lossen stuur ons snel een bericht via het contact formulier, binnen een week met foto's van de beschadigd product, uw bestelnummer en alle andere informatie die u over uw bestelling heeft. We nemen zo snel mogelijk contact met u op met een resolutie! Komt terug.

Wat is uw retourbeleid?
Ga naar beneden op een pagina van de website. In de footer van de pagina vindt u de pagina: retourbeleid.

Kan ik een artikel ruilen voor een andere maat / kleur?
Ga naar het contact formulier, vermeld bovenaan in het formulier uw ordernummer en uw reden van  het terug sturen.
Vermeld verder welke maat of kleur u anders had gewild.
Als u niet zeker weet welke maat beter past, bekijk dan onze maattabellen - we hebben er één voor elk item dat in onze winkel wordt vermeld, in de sectie met productbeschrijvingen. Hoewel zeldzaam, is het mogelijk dat een item dat u hebt besteld, niet is geëtiketteerd. Als dat het geval is, laat het alstublieft weten we via het contact formulier binnen een week na ontvangst van uw bestelling. Voeg uw bestelnummer en foto's van het verkeerd gelabelde artikel, en we sturen u een nieuwe, of geven een terugbetaling!